torsdag 9 juni 2011

Huddinge brottarklubb utvidgar!

Idag - torsdag - inviger jag Huddinge brottarklubbs nya, utvidgade, lokaler i Flemingsberg. Invigningen äger rum mellan klockan 17 och 18.30 med följande program:
17-17:30 Ankomst med rundtur och mingel
17:30-17:40 Neno (ordförande i brottarklubben) talar och presenterar Vibeke Bildt
17:40-18 Vibeke Bildt talar samt klipper band
18-18:15 Uppvisning av brottarna
18:15 Mingel med kaffe och tårta, valfri hemgång
Huddinge brottarklubb är mycket framgångsrik sedan flera år, och det är en glädje för mig att kunna vara med vid nyinvigningen av deras lokal.
Dock har jag lite problem med den väl tilltagna tiden för mitt tal/klipp. Jag får väl hoppas på en vansinnigt slö sax! :-)
Invigningen sker i samarbete med Huddinge kommun och Huge.
(Imorgon hoppas jag återkomma med bilder!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar